Altijd up-to-date met Medical365 en PlanGo

Optimaal invoeren, inplannen en uitvoeren van klantafspraken

Het plannen van ritten begint bij het invoeren van orders, retourorders en serviceorders in Dynamics 365 Business Central. De administratieve afhandeling start zodra deze ritten zijn uitgevoerd. Met PlanGo in combinatie met Medical365 beschik je over een oplossing waarbij alle processtappen zijn geïntegreerd. Alle informatie bij elkaar in één overzichtelijk systeem en volledig geoptimaliseerde leveringen van zorgproducten en serviceverlening.

Naadloze integratie van transportopdrachten met Medical365 en PlanGo

Van order naar transportopdracht naar planning

In Medical365 wordt een verkoop-, retour- en/of een serviceorder ingevoerd. Hierbij wordt uiteraard gebruik gemaakt van alle recente data die vastligt in het ERP. Wanneer er sprake is van eigen transport en gekozen wordt voor de daarbij behorende expediteur, wordt bij het vrijgeven van een order een nieuwe transportopdracht aangemaakt of een bestaande bijgewerkt. Dit kan een bezorg- of ophaalopdracht zijn, een combinatie van beide of een service opdracht. Deze transportopdrachten worden gesynchroniseerd naar PlanGo, zodat de planner hiermee aan de slag kan.

Efficiënte routeplanning en flexibele aanpassingen voor tijdige leveringen

Optimale transportplanning met PlanGo

Zodra de order correct is ingevoerd en vrijgegeven, moet deze aan een chauffeur of monteur worden toegewezen om volgens afspraak te leveren of service te verlenen. Deze transportopdrachten zijn zichtbaar in PlanGo, waar de planner er direct mee aan de slag kan.

PlanGo biedt alle benodigde functies voor optimale planning, of dit nu automatisch gebeurt of handmatig met drag & drop. De software plant routes zo efficiënt mogelijk, rekening houdend met voorkeursdatums, gewicht, volume, stops op het depot, kenmerken, een extra bijrijder en de werkdagtijden. Zodra de planning voor een dag gereed is, kan deze volledig worden vrijgegeven. Pas dan kan de mobiele gebruiker de ritten zien en starten in de app. De planning kan altijd worden aangepast mocht dat nodig zijn.

Gebruiksvriendelijke mobiele app voor naadloze opvolging

Real-time updates en uniforme informatie voor efficiënte leveringen

De gebruiksvriendelijke mobiele app van PlanGo maakt de software compleet. De informatie die in de app voor de chauffeur of monteur wordt getoond komt uit de transportopdracht in Dynamics 365 Business Central met Medical 365. Hierdoor kijkt eenieder, ongeacht waar in het proces, naar dezelfde informatie. Wanneer de chauffeur of monteur een opdracht heeft voltooid en deze stap heeft afgerond in de app, wordt automatisch de informatie en status van de transportopdracht bijgewerkt.

Met Medical365 en PlanGo beheer je alle processtappen naadloos

Van vastlegging tot aan levering en administratieve verwerking ervan

Een volledig geïntegreerde oplossing

Van het vastleggen van klantbehoeften tot het optimaliseren van transportroutes, ons geïntegreerde systeem garandeert tijdige en gepersonaliseerde zorg. Iedereen in het bedrijf (front-office, back-office, planner, chauffeur, monteur en zelfs de klant) werkt altijd met dezelfde en juiste gegevens en alle processtappen zijn geïntegreerd. Zo heb je altijd inzicht en beschik je over de benodigde data om tijdig de juiste opvolging te geven.

Susan helpt je graag verder!

Ook efficiënter werken in de zorg?


YOU GAC
Growing Together