De moderne zorgindustrie

Essentiële inzichten

Er worden steeds strengere eisen gesteld aan zorg- en serviceverlening, met tal van zorgverleners om uit te kiezen. Aangezien klanten vaak gebruikmaken van vergoede zorg, baseren zij hun keuze niet alleen op de zorg zelf, maar ook op de omliggende diensten en de kwaliteit van de relatie die wordt opgebouwd. Het tijdig ontvangen van de bestelde producten is een onderdeel die hierbij ook van belang is. En dit kun je alleen maar doen wanneer alle informatie voor handen is, een 360 graden klantbeeld, inzicht in voorraden en/of voorzieningen evenals beschikbaarheid van chauffeurs, monteurs en voertuigen.

Efficiënte leveringen en serviceverlening

Optimale ondersteuning met Medical365 en PlanGo

Met Medical365, als onderdeel van Dynamics 365 Business Central, weet je wat je klant nodig heeft en leg je gegevens op een veilige en gestructureerde manier vast. Je kunt voldoen aan de wensen en eisen van de klant zelf, maar tegelijkertijd ook de zorgverzekeraar of gemeente die artikelen die je levert eventueel vergoedt. Je kunt zien welke voorziening door een klant of zorginstelling in gebruik zijn, welke afspraken er al gemaakt zijn en of de zorg vergoed is bijvoorbeeld.

In Dynamics 365 Business Central met Medical365 wordt de basis vastgelegd. Denk aan het invoeren van een nieuwe order voor het leveren van een hulpmiddel. Of een verkoopretourorder of serviceorder in verband met een voorziening die retour komt of waar onderhoud aan uitgevoerd moet worden. Om goede opvolging te geven aan de basis die in Dynamics 365 Business Central is gelegd, bestaat er een standaard integratie met PlanGo.

Optimale ondersteuning in de moderne zorgindustrie met Medical365 en PlanGo

Efficiënte transportplanning met PlanGo

Optimaliseer routes voor tijdige leveringen

Wanneer er sprake is van eigen transport en de hiervoor aanwezige expediteur is gekozen, wordt bij het vrijgeven van een verkooporder, verkoopretourorder of serviceorder een transportopdracht aangemaakt of een bestaande bijgewerkt. Dit kan een ‘Bezorg’, ‘Ophaal’ of ‘Service’ opdracht zijn. Het bezorgen en ophalen kan indien gewenst ook leiden tot een gezamenlijke transportopdracht. Als de order goed is ingevoerd en vrijgegeven moet deze aan een chauffeur of monteur worden gekoppeld om te leveren volgens afspraak of service te verlenen volgens afspraak. Deze transportopdrachten zijn zichtbaar in PlanGo waar de planner direct aan de slag kan.

PlanGo biedt alle benodigde functies om de planning hiervan optimaal te laten verlopen. Het optimale resultaat is gegarandeerd, ongeacht de wijze waarop de planning wordt uitgevoerd: automatische planning of handmatige planning met behulp van drag & drop. De planner kan optimaal de routes plannen. Er wordt rekening gehouden met eventuele voorkeursdatums, gewicht, volume en oppervlak, stops op het depot, een extra bijrijder, specifieke kenmerken en de start- en eindtijd van de werkdag. Zodra de planning voor een dag gereed is kan deze geheel (dus alle ritten) worden vrijgegeven. Pas als een rit is vrijgegeven kan de mobiele gebruiker deze zien en starten in de mobiele app. De planner kan een vrijgegeven planning ook weer heropenen om wijzigingen aan te brengen.

Van behoefte naar levering

Tijdige en gepersonaliseerde zorg

Van het vastleggen van klantbehoeften tot het optimaliseren van transportroutes, ons geïntegreerde systeem staat garant voor tijdige en gepersonaliseerde zorg. Iedereen in het bedrijf (front-office, back-office, planner, chauffeur, monteur en zelfs de klant) werkt altijd met dezelfde en juiste gegevens. Zo heb je altijd inzicht en beschik je over de benodigde data om tijdig de juiste opvolging te geven.

Susan helpt je graag verder!

Ook efficiënter werken in de zorg?


YOU GAC
Growing Together