De moderne zorgindustrie
Essentiële inzichten
Er worden steeds strengere eisen gesteld aan zorg- en serviceverlening, met tal van zorgverleners om uit te kiezen. Aangezien klanten vaak gebruikmaken van vergoede zorg, baseren zij hun keuze niet alleen op de zorg zelf, maar ook op de omliggende diensten en de kwaliteit van de relatie die wordt opgebouwd. Het tijdig ontvangen van de bestelde producten is een onderdeel die hierbij ook van belang is. En dit kun je alleen maar doen wanneer alle informatie voor handen is, een 360 graden klantbeeld, inzicht in voorraden en/of voorzieningen evenals beschikbaarheid van chauffeurs, monteurs en voertuigen.
Optimale ondersteuning met Medical365 en PlanGo
Met Medical365, als onderdeel van Dynamics 365 Business Central, weet je wat je klant nodig heeft en leg je gegevens op een veilige en gestructureerde manier vast. Je kunt voldoen aan de wensen en eisen van de klant zelf, maar tegelijkertijd ook de zorgverzekeraar of gemeente die artikelen die je levert eventueel vergoedt. Je kunt zien welke voorziening door een klant of zorginstelling in gebruik zijn, welke afspraken er al gemaakt zijn en of de zorg vergoed is bijvoorbeeld.
In Dynamics 365 Business Central met Medical365 wordt de basis vastgelegd. Denk aan het invoeren van een nieuwe order voor het leveren van een hulpmiddel. Of een verkoopretourorder of serviceorder in verband met een voorziening die retour komt of waar onderhoud aan uitgevoerd moet worden. Om goede opvolging te geven aan de basis die in Dynamics 365 Business Central is gelegd, bestaat er een standaard integratie met PlanGo.