GAC Business Solutions
  • Brandbox-slider(1900x680)internationaal

    Microsoft CRM Online

    Leg optimaal contact met uw klanten

    Wie is uw klant, waar is hij naar op zoek en hoe kunt u daar bij helpen? Met Microsoft CRM Online heeft u die informatie altijd bij de hand. Deze bedrijfssoftware maakt uw verkoopafdeling succesvoller, ondersteunt uw serviceafdeling en biedt allround extra kansen om uw dienstverlening te optimaliseren. Microsoft CRM Online is volledig geïntegreerd met Dynamics NAV, Office 365 en SharePoint.

CB13 570X470 Corporateonzeaanpak

CRM Online houdt klantinteracties bij

Onmisbare tool voor uw marktstrategie

Met CRM houdt u bij welke interacties er met de klant hebben plaatsgevonden. Iedereen binnen uw organisatie kan zien wie uw klanten zijn en wat ze zoeken. Het is een onmisbare tool om uw marktstrategie mee te onderbouwen. Het helpt om leads te vinden, te bewerken tot prospects en uiteindelijk te verzilveren tot nieuwe klanten. Door interacties bij te houden en te koppelen aan aankoop- en zoekgedrag geeft uw CRM u een compleet klantbeeld. Dat helpt om een betere klantervaring te bieden. Na verzilvering van leads houdt u bestaande klanten makkelijker tevreden door in te spelen op wensen en sneller te assisteren. Daarmee verbetert u de resultaten van uw sales- en aftersalesteams op een bestendige manier.

CRM in de cloud

Online alles beschikbaar

Microsoft Dynamics CRM Online is onderdeel van het software-ecosysteem van Microsoft. Het haakt perfect in bestaande omgevingen zoals Dynamics NAV, Office 365 en SharePoint. Dynamics CRM Online werkt volledig in de cloud. Daardoor bent u ervan verzekerd dat u uw gegevens altijd bij de hand hebt op tablet, smartphone en laptop. U kunt onderweg afspraken plannen en vastleggen, de laatste gegevens van de klant voor een afspraak raadplegen en relevante informatie toevoegen. Omdat CRM Online volledig integreert met uw bedrijfssoftware zijn de gegevens ook beschikbaar voor uitgebreide analyses, prognoses en calculaties waarmee u uw marktstrategieën evalueert en bijstelt. 

Cb13vrijstaand 570X470 Illustratiescorpf
Voordelen Dynamics CRM Online

Altijd klantgegevens paraat

Net voor de meeting en tijdens analyse achteraf, met Dynamics CRM Online heeft u klantgegevens altijd bij de hand.

360 graden klantbeeld

Dynamics CRM Online combineert eigen informatie met de gegevens in uw bedrijfssoftware en geeft u een 360 graden klantbeeld.

Verkoopprestaties verbeteren

Verzilver kansen omdat u in CRM Online direct kunt zien wie uw klant is en wat hij zoekt. Verhoog uw verkopen door relevante cross- en upsales te bieden.

360 graden klantbeeld

Dynamics CRM online helpt analyseren

De informatie in Dynamics CRM online helpt u met het samenstellen van een 360 graden klantbeeld. Dat helpt uw medewerkers om direct in te spelen op specifieke wensen en zo de klantverwachtingen te overtreffen. Via CRM Online krijgt u informatie om uw klantinteracties uitgebreid te analyseren. Het haalt gegevens uit uw ERP-systeem en combineert die met de gegevens die al in CRM worden bijgehouden. Alle aspecten komen aan bod zodat u met grote precisie kunt werken aan de samenstelling van een 360 graden klantbeeld voor iedere klant. De volledige Dynamics omgeving kunt u ook koppelen aan Microsoft Office 365. Dat helpt u om rapportages eenvoudig op te maken, te benaderen en te delen met andere mensen binnen uw organisatie.

Cb13vrijstaand 570X470 Illustratiescorpe
CB Actueel Foto 750X562 Presenttimeinternational

Social Media en CRM Online

Spreek uw klanten aan. waar zij ook zijn

Waar praten uw klanten over op social media? Met CRM heeft u alle gegevens paraat om in te spelen op de gesprekken die online over u gevoerd worden. Informatie op social media speelt een zeer belangrijke rol binnen de customer journey en mond-tot-mond reclame. Met Microsoft Dynamics CRM Online neemt u informatie van deze bronnen mee in uw marktstrategie. Gebruik dit om inzicht te krijgen in wat op social media over u gezegd wordt, wie de belangrijkste influencers zijn en wat de trends zijn. Speel in op verzoeken om nieuwe of veranderde producten en reageer proactief als er online klachten geuit worden. 

Nieuwe kansen met cross-channel services

Verkoop alternatieven in plaats van 'nee'

Waarom 'nee' verkopen als u een alternatief heeft? Binnen de productdatabase van Dynamics NAV legt u eenvoudig koppelingen tussen vergelijkbare producten. Dat geeft verkopers de kans on de klant eenvoudig op alternatieven te wijzen en mee te denken om tot de beste oplossing te komen. Omdat klantgegevens in CRM Online en Dynamics NAV beschikbaar zijn, hebben uw mensen beter inzicht en kunnen ze extra waarde aan bestellingen toevoegen. Of het nu gaat om een kwalitatief beter component, onmisbare extra onderdelen of handige diensten die het verschil maken tussen een goed product en een topproduct. 

16 003 Cbbrandboxvrijstaand 555X458 Crmonline
16 003 CB2 Achtergrond Foto Max1170 Powerbi

Power BI versterkt CRM Online

Altijd en overal verkoopkansen scherp

Met Power BI versterkt u de mogelijkheden van CRM Online. Power BI laat u eenvoudig informatie over uw klanten combineren met gegevens uit uw bedrijfssoftware. Dat geeft u ongekende mogelijkheden om analyses te baseren op praktijkgegevens. U krijgt een betrouwbare basis om scherpe prognoses op te baseren. U klikt uw eigen dashboard samen met de belangrijkste gegevens in 1 overzicht. Denk aan de hoeveelheid verkoopkansen die open staan, een overzicht van de bronnen waar uw leads vandaan komen of het aantal deals per verkoper. Gewapend met CRM Online en Power BI heeft u de perfecte middelen om uw business verder te laten groeien. U onderbouwt offertes, verscherpt uw inkoopprognoses en voorspelt klantgedrag op basis van reële cijfers. CRM Online in combinatie met Dynamics NAV helpt u om grip te krijgen en te houden. Ook onderweg, via uw smartphone of tablet.

Met CRM Online heeft u klantgegevens bij de hand

Vergroot uw verkoopkansen en verbeter de service

Via Microsoft CRM Online hebben uw verkoopmedewerkers altijd scherp in de gaten wat uw geschiedenis met de klant is en waar die u het hardst voor nodig heeft. De integratie met Microsoft Dynamics NAV voorziet uw medewerkers ook van relevante producten en via SharePoint en Office 365 kunnen productdocumentatie, oude facturen en andere relevante documenten direct gevonden worden. Dat maakt het uw verkopers makkelijker en is onschatbaar voor servicemedewerkers. Die kunnen zien wat er verkocht is, welke garantieafspraken er gemaakt zijn en of er nog reserveonderdelen voorhanden zijn. U verhoogt de productiviteit van uw verkopers en de effectiviteit van uw servicemedewerkers waardoor klanten tevreden binnen haalt en minstens zo tevreden houdt.  

16 003 Cb13vrijstaand 555X471 Mobielscreenb02
Groothandel En Productie Evenement

Volledig geïntegreerd met Microsoft tooling

Dynamics NAV, CRM Online en Office 365

Omdat u werkt met de tooling van Microsoft is de software niet alleen achter de schermen geïntegreerd, maar ook in de interface. Binnen Dynamics NAV, CRM Online en Office 365 zitten knoppen op dezelfde plaats waardoor u intuïtief met de software kunt werken. U ziet direct welke taken achter welke knoppen schuil gaan. Dat maakt de bedrijfssoftware toegankelijk en ontsluit zeer complexe mogelijkheden naar een grote doelgroep. Of u nu een bestelling wilt invoeren, een klantportaal opent of met Power BI een complexe analyse gaat maken van aankoopgedrag. Met MS Tooling heeft u uw gegevens altijd binnen handbereik. 

Effectieve marketingacties in combinatie met CRM Online

E-mailmarketing

Bereik uw doelgroep effectiever met CRM Online

Met CRM Online bouwt u een rijke bron aan informatie op. Met een compleet beeld over uw klanten en prospects bent u in staat optimaal contact te leggen. E-mailmarketing ondersteunt u om van CRM Online een nog krachtigere tool te maken. Denk bijvoorbeeld aan een nieuwsbrief of een actiemailing voor geïnteresseerden. CRM Online geeft u de mogelijkheid om een meer relevante boodschap richting uw klanten of prospects te sturen. E-mailmarketing is een effectieve manier om uw omzet een boost te geven of de klanttevredenheid naar een hoger niveau te brengen. GAC adviseert klanten MailPlus, een daadkrachtige tool voor e-mailmarketing. Met de standaard koppeling van GAC beschikt u over een naadloze integratie tussen MailPlus en CRM Online.

Meer over MailPlus
Cb13vrijstaand 570X470 Illustratiescorpd
Cb13vrijstaand 570X470 Illustratiescorpc

Marketing automation

Optimale begeleiding van uw potentiële klant

Uw klanten en prospects hebben interacties met uw bedrijf. Neem bijvoorbeeld het aankoopproces van een nieuwe klant. Een bezoek aan uw website via een zoekmachine kan een eerste interactie zijn. De vraag is nu hoe je als ondernemer deze potentiële koper optimaal gaat begeleiden in zijn klantreis? Marketing automation bovenop CRM Online biedt u hiervoor een geavanceerd hulpmiddel. U verkrijgt inzicht in welke fase een potentiële klant zich bevindt, zodat u weet welke aandacht hij of zij verdient. Door scores toe te wijzen, slaat u een brug tussen uw marketing- en verkoopafdelingen. Uw verkopers komen in actie op het moment dat de prospect hier klaar voor is. Met marketing automation stuurt u automatisch relevante content op basis van het gedrag een potentiële klant. U krijgt meer grip op potentiële kopers en laat geen enkele kans meer onbenut.

Single View Builder

Dynamics 365 maakt uw verkoop- en serviceafdeling productiever

Dynamics 365 Sales en Services staat of valt met een goed doordachte inrichting en aansluiting op uw klantprocessen. Single View Builder helpt u optimaal werken door alle relevante informatie overzichtelijk te tonen. In één oogopslag ziet u wat er speelt. U krijgt meer inzicht in wat er speelt bij uw klanten en reduceert het aantal clicks aanzienlijk. Door Single View Builder op te nemen in uw Dynamics 365 Sales en Services oplossing kunnen uw mensen sneller meer bereiken. Ruim dertig organisaties maken al gebruik van Single View Builder om hun klanten beter en sneller van dienst te zijn.

Cb13vrijstaand 570X470 Corpzoeken
CB9 Contact 1180X454 Corpcontact

Direct aan de slag met CRM?

Bent u benieuwd hoe u met CRM Online binnen uw organisatie kansen kan verzilveren? Neem geheel vrijblijvend contact op voor een demonstratie of een adviesgesprek.

Maak een afspraak Stel een vraag
Stel een vraag

Maak een afspraak

Chat met ons